Thursday, April 16, 2009

Changes…

824909_91028819 FaceBook nalog sam pobrisao kao i sve iz njega. Ugasio sam sve e-mail adrese koje sam koristio. Telefon cu vrlo brzo da bacim jer je to najgluplja naprava koja je ikad izmishljena. Usput zelim cist i suncan put ispred sebe i ne trebaju mi sranja koja ce me opterecivati glupostima.

Ako me trebash kontaktirati pishi na mail prechutano@hotmail.com ili isti dodaj u prijatelje na MSN-u.

Evo i nove pesme:

Poznajem te ochi
I sve iza njih
Poznajem te reci
I sve iza njih

Poznajem taj bol
I sve iza njega i
Poznajem tvoj gnev
Satkan od pre

Ne moras da pricash
ni da crtash mislima,
sve je to vidjeno u
starim ruznim snovima

:)

Cujemo se vech nekako i Vidimo se kad se vidimo

P.S. Treba mi Zivot a ne neshto shto na to lici i Zivecu onako kako to zelim i kako zasluzujem – Iz Sve Snage!

-=-