Wednesday, October 17, 2007

Enough!

I sad je stvarno dosta skrivanja i hide and seek je kao pronalazenje mene u gomili drugacijeg. Mislish li da je to moguce ?

Enough

Hajde da sve prestane i opet kazem da se pocne graditi namesto rushiti sve! Hajde. Hajde pocni da svoje dane ne gradish na ovo moram u ovoliko a ono u ovoliko sati. Kazesh da je Vreme neprijatelj! Hej! Vreme je moj najbolji prijatelj i saveznik. Samo je vreme ostalo da pazi na dane koju su ispred mene - niko vishe. Samo Vreme. Poshtuj Vreme i daj mu svu sebe.

Ja vishe nemam snage, gubim je na minute, a ti vidi, razmisli dobro, cemu onda prazni razgovori kad toliko toga stoji u meni i ceka da izadje van ?

Zar zaboravljash da smo stvoreni da jedni drugima olaksavamo a ne da jedni drugima cinimo tezim svaki dan? Pamtish to? Hajde, budi tu za mene kao shto sam ja i dok spavash tu za tebe.

-=-