Saturday, February 28, 2009

Dream Of Ella

26022009056aSàm sam. I gutam ovu noc da ona ne proguta mene. Pobrisao sam secanja. Pobrisao sam mrznju i sve sto je moglo da me ponese dole. Ostao sam sàm sa sobom. I hodam s vetrom u ledjima tamo gde me On vodi. Ostalo je sve totalno van slike. I kuda god da stignem pobedicu. Kuda god da On pokaze da sam potreban stici cu. Vise nisam deo gomile. Nisam ni bio ali to nisam nikad izgovorio, na usta. Svakako vise nisam isti. Ostajem da budem sve tvoje. U miru. Sam biram. Nikuda ne zurim. Cekam. Koliko god da je potrebno. Onaj osmeh shto je sve zlo oterao zanavijek. Daj mi opet. Onaj osmeh. I cekam. Ne zuri. Imam svo vrijeme svijeta. Ne zuri. I ostavi ovaj mac negde usput, ne treba mi vise. Vetar sto ti je u kosi ruke su moje. Volim da vidim nasmijane oke. Tvoje. Idem sad a bicu tu. Bespotrebno je da me sakrivash. Da me probash brisati iz glave. Ja sam deo te glave…