Wednesday, January 14, 2009

Ovaj pocetak sam sam birao. Radujmo se naglas!

Show Must Go On

Bez zaljenja za proslim, bez i malo nostalgije, evo, vidim taj poslednji pocetak dobrog. Radujem se. Naglas. Novi pocetak. Zbir svesabranog iskustva u pozadini svake misli. Hej! Pa to sam ja! Jak i ponosan na sve shto jesam! Hej!

Neznam a i uopste mi i nije vazno shta ce biti sa svima vama, sa svom bagrom i olosem koji sam sretao kroz zivot. Ne interesuju me vashi mali i tesni zivoti. Vasa samodovoljna ogovaranja i prepricavanja tudjih zivota iako o njima pojma nemate. Vi kojima se ni ime vishe ne spominje. Imam preca posla i vaznije stvari o kojima zelim da brinem, ovaj put. I neka vas ne iznenadi ako prodjem kroz vas ili pored vas ili gledam kroz vas. Ja idem napred shto i vama zelim ali ja idem napred tamo gde imam nameru stici.

-=-