Wednesday, December 17, 2008

Hodao, shetao, penjao se i spustao

Danas sam hodao satima i obisao skoro sva mesta koja nisam ni ocima video mesecima... nisam ni primetio kako je vreme brzo proslo ali nisam primetio ni gde sam se nashao !

Oci nisam smirivao i gladan svega gledao na sve strane. Mislio o svemu. O nama. O svima njima. Niocemu.

Sa slusalicama u ushima i muzikom u ushima i srcu, hodao sam od pocetka keja do kraja i dalje gde vishe i puta nema. Vrteo Talking Heads, Thomasa Dolbija, Sade, INXS i Simply Red... Stinga i sve shto me je kao mladjeg nosilo iz sve snage. Onda sam otishao do kraja puta ka Djurdjevim Stupovima i hodao ka Gazilaru. Sa svih krajeva na sve druge.

Odmorih se veruj od sve gradske bespotrebne guzve i huke. Istina je da sam prirodu zaboravio ali je dobro da ona mene nije.

Neki drugi dan, neki drugi put kad odhodam i uspenjem se josh dalje i vishe pisacu ti, sada odoh u krevet.