Wednesday, April 9, 2008

Ako vech nisi tu...

LJ10Ako se u nizu kao perle ruzni dani mogu nizati, eto, onda sam ti ja najveci arhivar perli na svijetu. Tako mi i to valjda postalo normalno da mi na svaku stranu sija, da sa svake strane ocekujem po jedan plahovit udar sudbine a svaki bez najave...

Ja vise i ne brojim perfektne dane mojeg zivota jer od kad nisi makar i na onaj nacin tu za mene smisao je jednolican krug, i kretanje u njemu, do besvesti. Sta je to kreativno da me danas moze pokrenuti?

To odavno ne videh, ni slucajem, ni greskom. Sada raspoznajem samo tonove crne i neke nove sjajeve u njoj. Moja je ruza plava. Mavi plava. Misli su mi razasute vjetrovima kojima se toliko radujem da uskliknem od srece. Nalazish li potrebnim moj mir? Ja vise ne.

Podvarijanta nemira stoji kao stub nosac svakog jada za koji znas. A ja bi u bijelom, u tirkizu i boji pijeska naslikao ljubav uzivo. I osmjehe i dodire. Slucajne. Spontane i skrivene. A ne prestajem da sanjam. Da vidim sve s druge strane svega naseg. Tvojeg.

Ako vec nisi tu negde - pojavices se. Ja to znam i vjeruj da zadnjim nervima to cekam. Taj novi bijeli list kansona i sve boje svijeta s druge strane. Ma samo se ti meni desi a ostalo je vech definisano svime sto smo mi. I nasmij se kad ustanesh jutrom.

Sve medjuprobe, sva medjudeshavanja, sve sto je medjuvreme, sve je tu da nas udalji, da da krive znake, izvrne putokaze, prekine mostove. Sve. Sve sem misli kad ostanem sam kasno u noc, u jutra. Da sacekam novi dan. I sunca zrak da mi lice dodirne prvo.

-=-